»V helenističnem obdobju, med 4. in 1. stoletjem pr. n. š., so umetniki poveličevali zgolj strast mitoloških in junaških osebnosti. Tukaj pa lahko vidimo novo temo, rutino običajne, vsakodnevne ljubezni.«
»Ta vraža je tudi razlog, da je v zadnjih desetletjih več prestrašenih turistov vrnilo ukradene predmete, češ da so jim prinesli nesrečo ali celo povzročili tragedije v njihovih življenjih.«
»To je lep primer tega, kako se je domus starih Rimljanov uporabljal za razstavišče in gledališko prizorišče – lastnik je organiziral prireditve, da je pridobival glasove ali pa vsaj naklonjenost in podporo izbranih gostov.«
»To najdišče ponuja res dragocene informacije o zadnjih trenutkih življenj ljudi ob izbruhu leta 79, o odločitvah, ki so jih sprejemali, o tem, kaj vzeti s seboj in kam se zateči.«
»Kontrast skromnega obroka, postreženega na razkošnem pogrinjku, ki je v znamenju srebrnega pladnja, ni bistveno drugačen od sodobne pice, nastale 'kot jed revežev v južni Italiji, ki je osvojila svet in jo strežejo celo v restavracijah z zvezdicami.'«
»Videti so natanko tako kot ploščice iz terakote, ki so jih uporabljali Rimljani, vendar proizvajajo elektriko, ki jo potrebujemo za osvetlitev fresk.«
»Naša pobuda ni zgolj simbolična. Z milijoni turistov, ki nas vsako leto obiščejo, želimo poslati sporočilo svetu: kulturno dediščino je mogoče upravljati drugače in na trajnostnejši način.«
»Tukaj lahko občudujemo čisto zadnje obdobje pompejske stanske slikarije, ki jo krasijo neverjetne podrobnosti. Pred temi podobami lahko stojiš več ur, pa še vedno odkrivaš nove podrobnosti.«
»V isti sapi pa širitev javnega kopališča priča o silni samozavesti, s katero so se Pompeji po potresu vrnili v življenje – samo zato, da so bili nato leta 79 uničeni v enem samem dnevu.«